Ten iPhone nie obsługuje tego akcesorium Co zrobić?

Ten iPhone nie obsługuje tego akcesorium Co zrobić?

Ten iPhone nie obsługuje tego akcesorium. Co jest przyczyną?

Istnieje szansa, że podczas podłączania jednego z akcesoriów do swojego urządzenia firmy Apple pojawi się komunikat o błędzie z informacją „To akcesorium może nie być obsługiwane”. Jest to sporadyczny problem wśród użytkowników iPhone’ów, iPad’ów, czy notebooków MacBook.

Najczęściej pojawia się on, gdy używasz tanich, „nie-Applowskich” ładowarek, lecz nawet jak używasz oryginalnych dodatków, błąd może się również zdarzyć w przypadku problemu z oprogramowaniem sprzętowym systemu iOS lub problemem technicznym.

Najczęstsze przyczyny problemu :

  • Twoje akcesorium jest wadliwe, uszkodzone lub nie posiada certyfikatu Apple,
  • Ładowarka lub port Lightning jest brudny,
  • Oprogramowanie urządzenia działa wadliwie,
  • Akcesorium nie jest obsługiwane przez Twoje urządzenie,
  • Twoje urządzenie iOS ma zabrudzone lub uszkodzone złącze
  • Uszkodzenie mechaniczne- wymiana układu zasilania

Spróbuj poniższych metod, które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu:

  • Wypróbuj inne oryginalne akcesorium (metoda ta pozwoli Ci zdiagnozować, czy chodzi tu o urządzenie, czy dodatek);
  • Zaktualizuj swojego Iphone’a do najnowszego systemu iOS;
  • Wyczyść swoje akcesorium firmy Apple;
  • Podłącz ładowarkę, a gdy pojawi się komunikat o błędzie, przytrzymaj palec na przycisku zwalniania i wyciągnij ją. Podczas gdy nadal wywierasz nacisk na ekran, podłącz ładowarkę z powrotem;
  • Wyłącz urządzenie z podłączoną wtyczką Lightning, a następnie uruchom ponownie urządzenie;
  • Podłącz iPhone’a do kabla do ładowania. Pojawi się komunikat o błędzie, więc go odrzuć lub zignoruj. Następnie włącz tryb samolotowy w urządzeniu. Wyłącz iPhone’a i odczekaj 1 minutę, a następnie włącz go ponownie.
  • Spróbuj odłączyć i ponownie podłączyć akcesorium.
  • Jeśli po naładowaniu iPhone’a pojawi się komunikat “To akcesorium może nie być obsługiwane”, może to być coś nie tak z ładowarką, a nie z kablem Lightning.

Mamy nadzieję, że te szybkie wskazówki pomogą Ci w rozwiązaniu problemu. Jeżeli wciąż nie ustaje, bądź masz obawy co do samodzielnego poradzenia sobie z awarią, proszę skontaktuj się z Nami. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że Nasz serwis Apple zlokalizowany na dzielnicy Ursynów, rozwiąże Twój problem od ręki 😉

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.