
Ten iPhone nie obsługuje tego akcesorium Co zrobić?
Ten iPhone nie obsługuje tego akcesorium. Co jest przyczyną?
Istnieje szansa, że podczas podłączania jednego z akcesoriów do swojego urządzenia firmy Apple pojawi się komunikat o błędzie z informacją „To akcesorium może nie być obsługiwane”. Jest to sporadyczny problem wśród użytkowników iPhone’ów, iPad’ów, czy notebooków MacBook.
Najczęściej pojawia się on, gdy używasz tanich, „nie-Applowskich” ładowarek, lecz nawet jak używasz oryginalnych dodatków, błąd może się również zdarzyć w przypadku problemu z oprogramowaniem sprzętowym systemu iOS lub problemem technicznym.
Najczęstsze przyczyny problemu :
- Twoje akcesorium jest wadliwe, uszkodzone lub nie posiada certyfikatu Apple,
- Ładowarka lub port Lightning jest brudny,
- Oprogramowanie urządzenia działa wadliwie,
- Akcesorium nie jest obsługiwane przez Twoje urządzenie,
- Twoje urządzenie iOS ma zabrudzone lub uszkodzone złącze
- Uszkodzenie mechaniczne- wymiana układu zasilania
Spróbuj poniższych metod, które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu:
- Wypróbuj inne oryginalne akcesorium (metoda ta pozwoli Ci zdiagnozować, czy chodzi tu o urządzenie, czy dodatek);
- Zaktualizuj swojego Iphone’a do najnowszego systemu iOS;
- Wyczyść swoje akcesorium firmy Apple;
- Podłącz ładowarkę, a gdy pojawi się komunikat o błędzie, przytrzymaj palec na przycisku zwalniania i wyciągnij ją. Podczas gdy nadal wywierasz nacisk na ekran, podłącz ładowarkę z powrotem;
- Wyłącz urządzenie z podłączoną wtyczką Lightning, a następnie uruchom ponownie urządzenie;
- Podłącz iPhone’a do kabla do ładowania. Pojawi się komunikat o błędzie, więc go odrzuć lub zignoruj. Następnie włącz tryb samolotowy w urządzeniu. Wyłącz iPhone’a i odczekaj 1 minutę, a następnie włącz go ponownie.
- Spróbuj odłączyć i ponownie podłączyć akcesorium.
- Jeśli po naładowaniu iPhone’a pojawi się komunikat “To akcesorium może nie być obsługiwane”, może to być coś nie tak z ładowarką, a nie z kablem Lightning.
Mamy nadzieję, że te szybkie wskazówki pomogą Ci w rozwiązaniu problemu. Jeżeli wciąż nie ustaje, bądź masz obawy co do samodzielnego poradzenia sobie z awarią, proszę skontaktuj się z Nami. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że Nasz serwis Apple zlokalizowany na dzielnicy Ursynów, rozwiąże Twój problem od ręki 😉