Skip to main content

Marka Apple po raz kolejny nie przestaje zaskakiwać swoich fanów. Wśród wiosennych nowości znalazł się iPhone 9, iPad Pro z potrójnym aparatem oraz nowy model dousznych słuchawek.

Długo wyczekiwany iPhone 9 i iPad Pro

Wśród nowych produktów sygnowanych logiem nadgryzionego jabłka króluje długo wyczekiwany iPhone 9, czyli następca iPhone`a SE. W wersji 64 GB kosztuje ok. 399 dolarów, co sprawia, że w jego posiadanie może wejść nawet osoba o przeciętnych dochodach. Warto dodać, że produkt dostępny jest w kilku wariantach kolorystycznych i do złudzenia przypomina iPhone`a 8. Został wyposażony w procesor Apple A13 Bionic i pojedynczy obiektyw. Kolejną nowością od Apple jest iPad Pro z potrójnym aparatem. Sprzęt posiada dodatkowe sensory Time od Flight, które umożliwiają jeszcze dokładniejsze obrazowanie podczas wykonywania zdjęć.

Nowe słuchawki Apple

Wielbicielom muzyki z pewnością do gustu przypadną nowe słuchawki marki Apple. Oprócz Powerbeats 4 w ofercie można znaleźć także słuchawki nauszne, które stanowią alternatywę dla modelu z linii Beats. Oczywiście wprowadzenie na rynek tego typu nowinek wymaga aktualizacji oprogramowania – działanie słuchawek usprawni system iOS 13.4.

Gwarancyjny oraz pogwarancyjny serwis Apple

Nowe funkcjonalności to także zwiększone ryzyko usterek. W przypadku wykrycia wad fabrycznych najlepiej dokonać naprawy w certyfikowanym punkcie. Autoryzowany serwis produktów Apple stosuje bowiem wyłącznie oryginalne części, skrupulatnie diagnozuje każdy problem, oferuje najpopularniejsze usługi, a więc wymianę baterii i naprawę ekranu oraz ma w ofercie dystrybucję podstawowych akcesoriów, takich jak zasilacze czy ładowarki. Pogwarancyjny serwis Apple również najlepiej przeprowadzić w certyfikowanych punktach, które oferują najwyższą jakość usług. Przed oddaniem telefonu czy laptopa do naprawy, warto oczywiście pamiętać o zabezpieczeniu danych, które się na nim znajdują.

Wiosna 2020 obfituje w wiele nowości od Apple. Wśród nich największą popularnością cieszy się długo wyczekiwany iPhone 9. Co ciekawe, stale rosnąca ilość użytkowników produktów sygnowanych wspomnianą marką sprawia, że wzrasta również zapotrzebowanie na usługi serwisowe. W przypadku, gdy urządzenie nie podlega już gwarancji producenckiej, warto zdecydować się na z korzystanie z renomowanego pogwarancyjnego serwisu Apple.

Kamil Truskowski - Specjalista ds. produktów Apple

Kamil Truskowski - Specjalista do spraw diagnozy i naprawy urządzeń elektronicznych Apple. Miłośnik iPhona, iPada i laptopów MacBook. Fan marki Apple i wieloletni technik zajmujący się diagnozą i naprawą sprzętu spod znaku jabłka. Pasjonat rozwiązań z Cupertino, który niejednokrotnie nadaje drugie życie smartfonom, Mac'om i Apple Watch'om.