Skip to main content

We wrześniu tego roku pojawiła się nowa aktualizacja do iPhone od Apple. Mowa oczywiście o iOS 15, którego zadaniem jest dodanie wielu ciekawych funkcji do telefonów amerykańskiego producenta. Od razu po wypuszczeniu oprogramowania na rynek i przeprowadzeniu jego pierwszych instalacji, w sieci pojawiły się pierwsze komentarze użytkowników. Wielu z nich zgłasza problemy z systemem. Jakie z nich są najczęstsze?

Problem pełnej pamięci

Po instalacji oprogramowania iOS 15 wielu uczestników zaczęło zgłaszać problemy z błędem informującym o zapełnionej pamięci w iPhonie. Błąd ten wyskakuje również w telefonach, które posiadają dużo wolnej pamięci, więc mówimy o klasycznym bugu. Został on przeoczony przez producenta. To nie jedyny z problemów, które bardzo szybko wyłapali spostrzegawczy użytkownicy telefonów iPhone.

Wśród zgłaszanych do producenta oraz jego oficjalnych serwisów problemów należą również:

– niereagujące na dotyk i zawieszające się widżety;

– problem z zacinaniem się Apple Maps przy pierwszym uruchomieniu po instalacji iOS 15;

– problemy z przesyłaniem zdjęć w iCloud;

– słabsza jakość obrazu w Look Around w porównaniu z iOS 14;

– modele iPhone 13 Pro Max i 13 Pro automatycznie przechodzą w tryb makro w aparacie, gdy fotografowany obiekt lub osoba są zbyt blisko;

– sporadycznie występujące problemy z renderowaniem w Safari;

– brak możliwości odtwarzania niestandardowych dźwięków jako sygnału dla poczty elektronicznej.

Problemy z iOS 15 nie powinny dziwić

Występujące u użytkowników iPhone’ów problemy z oprogramowaniem iOS 15 nie powinny wywoływać zbyt dużego zdziwienia. Przede wszystkim to bardzo rozbudowana aktualizacja systemu, dlatego może zawierać błędy, które z czasem będą naprawiane przez producenta. Do wielu z wymienionych powyżej problemów przedstawiciele Apple się przyznali i już zapowiedzieli wdrożenie poprawek, gdy tylko będzie to możliwe.

Pamiętajcie, że z każdym problemem z produktami Apple możecie udać się do naszego serwisu iPhone na Ursynowie. To renomowany i oficjalny serwis producenta Apple, gdzie nad bezpieczeństwem Waszego sprzętu czuwają profesjonaliści. Z powodzeniem poradzą sobie oni z aktualizacją oprogramowania oraz wyeliminowaniem usterek i popularnych problemów w telefonach iPhone.

Kamil Truskowski - Specjalista ds. produktów Apple

Kamil Truskowski - Specjalista do spraw diagnozy i naprawy urządzeń elektronicznych Apple. Miłośnik iPhona, iPada i laptopów MacBook. Fan marki Apple i wieloletni technik zajmujący się diagnozą i naprawą sprzętu spod znaku jabłka. Pasjonat rozwiązań z Cupertino, który niejednokrotnie nadaje drugie życie smartfonom, Mac'om i Apple Watch'om.