Naprawy wysyłkowe

Formularz zgłoszenia wysyłki sprzętu do serwisu

Wystarczy wypełnić formularz wysyłkowy – resztę zostaw profesjonalistom.

Dajemy możliwość skorzystania z profesjonalnego serwisu Apple  nawet na końcu świata! Nie musisz ograniczać się już do niewykwalifikowanych serwisów lokalnych – skorzystaj z inżynierskiej wiedzy AppleHome!

Często uszkodzony sprzęt to narzędzie pracy i dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom zapewniamy ekspresową obsługę wysyłkową Twojego sprzętu.

Ciesz się naprawionym sprzętem już po kilku dniach od wypełnienia formularza.

Skorzystaj z usług AppleHome i poznaj nasz profesjonalizm!

Bezpłatna wysyłka kurierem
Bezpłatna diagnoza i wycena naprawy Twojego sprzętu
GWARANCJA CENY – ostateczna cena nie przekroczy zaakceptowanej ceny
PEŁNA KONTROLA procesu naprawy – otrzymujesz unikalny kod do sprawdzenia statusu naprawy
Każda przesyłka jest UBEZPIECZONA na kwotę nowego urządzenia

*Płacisz za przesyłkę powrotną (15PLN) tylko i wyłącznie w przypadku niezrealizowanej naprawy bądź nie zaakceptowaniu kosztów naprawy.

Wypełnij poniższy formularz wysyłkowy
Zamówimy kuriera, który BEZPŁATNIE odbierze od Ciebie sprzęt i dostarczy go do nas
Wykonamy BEZPŁATNĄ diagnozę urządzenia i przedstawimy najlepszą ofertę naprawy
Po zaakceptowaniu kosztów, naprawiamy Twój sprzęt oraz wykonamy kompleksowe testy
BEZPŁATNIE odeślemy go na wskazany adres podany przez Ciebie w formularzu

Wprowadź numer IMEI lub numer seryjny Twojego urządzenia

W ten sposób gwarancja na wykonania usługę będzie zarejestrowana w naszym systemie!



    Informacje o sprzęcie


    Podaj numer seryjny swojego sprzętu, a następnie przejdź przez 3 stopniowy formularz, w którym opisz swoją usterkę.