Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom stworzyliśmy panel w którym możesz na bieżąco sprawdzić postęp naprawy, diagnozę oraz zobaczyć zdjęcia sprzętu. Dodatkowo istnieje możliwość zamówienia kuriera bez wychodzenia z domu. Już nie musisz korzystać z lokalnych niewykwalifikowanych serwisów – powierz to zadanie profesjonalistom i nie martw się o swój sprzęt. Poniżej znajdziesz także porady techniczne pomocne w procesie naprawy Twojego urządzenia.
Wpisz w poniższy formularz unikalny kod zlecenia przypisany do Twojej naprawy. Uzyskasz na bieżąco informację o diagnozie, postępie i statusie swojej naprawy. Możesz zobaczyć także zdjęcia swojego sprzętu.
[insert_php] include(„wp-content/uploads/serwisant-master/status.php”); [/insert_php]
Jeżeli zdecydowałeś się na skorzystanie z naszej szerokiej oferty za pośrednictwem BEZPŁATNEGO kuriera to kliknij tutaj i wypełnij formularz wysyłkowy. Proszę zwróć uwagę na dobrze zabezpieczoną przesyłkę, a nasz kurier zabierze paczkę od Ciebie i dostarczy do naszego serwisu. Sprawdź jakie to proste!
Usuwanie urządzenia z aplikacji ” Find My iPhone”
Wykonywanie kopii zapasowej w urządzeniach Mac
Aktualne programy naprawcze prowadzone przez Apple
Przenoszenie danych na nowego iPhone oraz iPad
Przenoszenie danych na nowy komputer Mac
Regulamin korzystania z serwisu AppleHome
biuro@applehome.pl
Infolinia: 500-280-180